התאמת לוקר לצרכי העסק

יש לא מעט מקומות שזקוקים ללוקרים כדי לספק ללקוחות שלהם את המקום הבטוח להניח את הדברים שלהם בזמן שהם מקבלים עיסוי מפנק, מתאמנים בחדר כושר או טובלים בבריכה. הלוקר אולי נשמע לכם כמו מוצר די אוניברסלי לכולם אך הוא יכול להיות שונה מאוד וזה הזמן לדבר על ההתאמה.

אלו בתי עסק צריכים לוקרים?

את הלוקר אפשר למצוא במגוון רחב של מקומות. הוא יכול להיות בעסקים כמו חדרי כושר, מכוני ספא, קורסי יוגה או פילאטיס ולמעשה אפשר למצוא אותו גם במכונים לימודיים שונים כמו קורס פסיכומטרי או בבית הספר עצמו. כל מקום חייב שיהיה לו את הלוקרים כדי שהוא יוכל לספק ללקוחות שלו ביטחון מלא שהחפצים האישיים שלו יהיו שם גם כאשר הוא יחזור לביתו, אך הלוקר עצמו יכול להשתנות מאוד גם בהרכב שלו, גם בגודל שלו וגם בשיטת הנעילה. מה משנה יותר ומה משנה פחות? כיצד מבצעים תיאום ציפיות לגבי הלוקר ומה המאפיינים שיכולים להיות ברי שינוי?
בעל עסק? לוקר מנל בדיוק בשבילך!!

מה הגודל הנדרש?

תא האחסון חייב להיות בגודל המתאים וזה אולי הפרמטר הכי בסיסי שיש, שכולם יחשבו עליו מיד. יכול להיות שיהיו תאי אחסנה קטנים מאוד אך זה יהיה מספק, הרי יש מקומות שבסך הכול דורשים אחסון של טלפון נייד או פריטים כמו ארנקים, כמו למשל חדרי בריחה שהפכו להיות נפוצים מאוד בימינו, או חדרי אימה שגם הם כבר פופולריים בכל רחבי הארץ וזאת כדי שהחפצים הללו לא ייפלו בחשיכה. חשוב לזכור כי הלוקר יכול להיות הרבה יותר גדול בעיקר כאשר יש צורך למקם בו תיק גדול, כאשר אחסון מסוג זה נפוץ מאוד בקאנטרי, בבריכות ציבוריות וכן הלאה.

ממה עשוי הלוקר?

תאי האחסון יכולים להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים. יש תאי אחסון שעשויים מעץ, יש תאי אחסון שיהיו עשויים מאלומיניום או ממתכת אחרת כלשהי ויש כאלו שיהיו עשויים מפלסטיק. כמובן שככל שהחומר יהיה איכותי יותר תא האחסון יהיה בטוח יותר, כך למשל אי אפשר להשוות בין תא אחסון ממתכת לבין תא אחסון מעץ. עם זאת, יש גם שיקולי תקציב שחשוב לקחת אותם בחשבון ויש גם שיקולי עיצוב שיכולים גם הם להשפיע. המחיר של כל תא אחסון יכול נוע בין 50 ועד 150 שקלים אך חשוב לזכור שהוא משתנה מאוד גם לפי כמות תאי האחסון ולא רק לפי העיצוב או סוג החומר.

זה הזמן לדבר על העיצוב


העיצוב של הלוקר הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שלו. בכל מקום בו מציבים לוקרים חשוב מאוד לקחת את העיצוב כנקודת מפתח שכן יש תאי אחסון מעוצבים ביותר שיכולים להיות פנטסטיים בעיצוב לעומת תאים די בנאליים שהגימורים בהם לא כל כך איכותיים. חשוב גם לזכור שתאי האחסון חייבים להתאים לספסלים במקום ולעיצוב הכללי.
הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום בתאריך 27.8.19

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהו לוקר מטבעות?

הכנות לסטודנטים לשבוע הראשון לתואר