כיצד לבחור לוקרים לעסק?
ארונית יכולה לשמש למגוון רחב של צרכים ולהקל על עובדים בבתי עסק קטנים וגדולים. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים לוקרים מן הסוג הזה ובמה נמדדים ההבדלים בין הדגמים הנפוצים
לוקרים, או בעברית ארוניות, משמשים כפתרון אחסון שמטרתו לתת מענה בהתאמה אישית לצרכים של לקוחות שונים. אפשר למצוא ארוניות מן הסוג הזה במוסדות ציבור, בבתי ספר, במכוני כושר ובמועדוני שחייה וכיום ברור שיש להם יתרונות גם בבתי עסק. עם זאת, רוב בעלי העסקים לא יודעים כיצד להתאים את הארונית לצרכים שלהם או באיזה אופן לבחור את הדגם הנכון עבורם.
אלו השיקולים המרכזיים שבהם כדאי להיעזר על מנת לבחור לוקרים לעסק קיים:
א. מספר עובדים – ככל שמספר העובדים בעסק גדול יותר, כך סביר להניח שיעלה הביקוש לשימוש בארוניות
כפתרון אחסון. עם זאת, יש לוודא שכל העובדים אכן זקוקים לארונית ולא לסמוך רק על מצבת העובדים הרגילה. במידה ומעוניינים בכך, ניתן לערוך סקר בין העובדים ולבקש מהם לסמן את הצורך בארונית.
ב. מסגרת התקציב – כמו בכל רכישה שמתבצעת עבור בתי עסק, חשוב להגדיר מראש את מסגרת התקציב. הגדרה של מסגרת התקציב מאפשרת להפיק ערך מוסף מההשקעה הכספית ולחסוך בהוצאות מיותרות. ניתן להגדיר את מסגרת התקציב לפי הפער בין ההכנסות וההוצאות של העסק ובהתאם להמלצות של אנשי מקצוע.
ג. אופי השימוש – לוקרים יכולים לשמש לאחסון של חפצים אישיים ויקרים או לצרכים אלמנטריים יותר וכפתרון אחסון סטנדרטי. ככל שאופי השימוש בארוניות יהיה רגיש ומורכב, כך יעלה המחיר שכדאי להשקיע בהן. בכל מקרה, השאיפה היא לשפר את חווית התעסוקה של העובדים ולגרום להם להרגיש בטוחים גם אחרי שעות ארוכות במשרד.
ד. מנגנון נעילה – מה שהופך ארוניות מפתרון אחסון רגיל לפתרון מאובטח הוא מנגנון הנעילה. את הלוקרים ניתן להשיג עם מגוון רחב של מנגנוני נעילה מתקדמים, כמו למשל מנעול צילינדר רגיל, נעילה ביומטרית וכן הלאה. כמו כן, לסוג המנעול יש השפעה על המחיר של לוקרים ועל עמידותם.
השוואה בין סוגי ארוניות
בעלי עסקים שלא מכירים מקרוב את הנושא של פתרונות אחסון עלולים להתקשות בהשוואה בין סוגים שונים של לוקרים. עבורם, הפתרון הטוב ביותר יהיה להתרשם מקטלוג המוצרים של החברות המובילות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. במסגרת התייעצות עם אנשי מקצוע ניתן גם לברר איזה ארונית תתאים לכל אזור בעסק ומתי צריך להוסיף פתרונות אחסון חדשים.
לבסוף, בעלי עסקים צריכים לזכור שארוניות הופכות להיות מהר מאוד חלק מהמשרד ומסביבת העבודה. לפיכך, יש משמעות מסוימת לצורה ולעיצוב שלהן. כדאי לבעלי עסקים לבחון גם את הנראות של פתרונות האחסון ולא רק את הפונקציונאליות. אם מפעילים את השיקולים הנכונים ומשקיעים זמן בהשוואה בין דגמים, ניתן להבטיח בחירה מוצלחת.
הפוסט פורסם ראשון במדיום בתאריך 24.12.19
תגובות
הוסף רשומת תגובה