התקנה ושימוש בלוקרים בשדות תעופה



למה צריך לוקרים בנמל תעופה?


הלוקר בנמל תעופה יכול להיראות לכם חסר חשיבות ולא פעם עברנו לידו ותהינו מי בכלל משתמש בו. עם זאת, מדובר בלוקר חשוב מאוד מאין כמותו שיכול להקל עליכם מאוד. הלוקר יכול להיות שימושי במגוון רחב של מצבים כאשר המפורסם ביותר ביניהם הוא כאשר יש לכם קונקשן ארוך ואתם ממש לא רוצים להסתובב עם המזוודות. יכול להיות שסגרתם את כרטיסי הטיסה בנפרד כי הם היו יותר זולים אך עכשיו תצטרכו לשלם גם על הלוקר, מה שבכל מקרה יהיה יותר משתלם. לעומת זאת אם אין לוקר יכול להיות שקצת תתמרמרו על הבחירה, אם כי ברוב נמלי התעופה יש לוקרים איכותיים.


היכן ממוקמים הלוקרים בנמל התעופה?



בניגוד למקומות אחרים כמו חדרי כושר או ספא, הלוקרים בנמל בתעופה לא יהיו ממוקמים בכניסה אלא במקום אחר, פנימי יותר וייעודי. הסיבה לכך היא שהלוקר צריך להיות בטוח יותר כיוון שמדובר בציוד רב של אנשים רבים ונמל התעופה לא ירצה להסתבך עם תלונות. בדרך כלל יהיה שומר על המקום הייעודי הזה ויהיו גם מצלמות שמצלמות 24 שעות ביממה כך שאתם יכולים להרגיש בטוחים לחלוטין בהשארת הציוד שלכם בו. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשאול את העובדים בנמל התעופה היכן אזור הלוקרים והם יכוונו אתכם.


מה הדרישות מלוקר בנמל תעופה מבחינת מאפיינים פיזיים?



לוקר בנמל תעופה צריך להיות גדול מספי כדי להכיל מזוודה. אולי זה נראה לכם עניין די בסיסי אך יש נמלי תעופה שתמצאו בהם לוקר שלא מתאים למזוודה שלכם בגלל שהיא גדולה מידי. ממצבים כאלו חשוב להימנע ואם אתם צריכים לבחור את הלוקר המתאים ביותר לנמל התעופה הוא חייב להיות רחב מספיק גן עבור המזוודה הכי גדולה. יכול להיות שהלוקר יהיה רחב ונמוך או ארוך וצר וזה למעשה לא כל כך משנה, העיקר שהוא ייכנס. מבחינת העמידות שלו, הוא חייב להיות עמיד נגד פריצות ולרוב הוא יהיה עשוי ממנגנון שמשלב בין עץ לאלומיניום או שהוא יהיה עשוי כולו מאלומיניום או מתכת אחרת.


אלו עוד תכונות צריך להכיל לוקר בנמל תעופה?



לוקר בנמל תעופה חייב להכיל מנגנון תשלום אמין. אף אחד מציבור הנוסעים לא ירצה בסיוט הכי גדול שלו להיתקל במצב כזה בו הלוקר מחייב פריצה. זה יכול להיות מעיק ומייגע וגם לעלות לו באובדן של הטיסה. כדי שזה לא יקרה יש צורך באיש אחזקה שתמיד יהיה נגיש לפתרון וכמובן לרכוש לוקרים איכותיים ואמינים. מנגנון התשלום ללוקר חייב להיות אוטומטי כדי להקל על ציבור הנוסעים כאשר אם אפשר לשלם בכרטיס אשראי זה יכול לעזור מאוד. בדרך כלל מדובר על תשלום די סמלי כאשר יש צורך להשאיר גם פיקדון וזאת כדי לוודא שהמפתח לא נאבד או שהלקוח לא חרוג מהזמן שהוקצב לו.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהו לוקר מטבעות?

התאמת לוקר לצרכי העסק

הכנות לסטודנטים לשבוע הראשון לתואר