מהו לוקר מטבעות?


לוקר מטבעות הוא אחד משיטות האחסון הכי טובות שיש. תא האחסון הזה יכול להיות מעולה לאנשים שמגיעים למצבים בהם הם חייבים לשמור על הפריטים שלהם לתקופת זמן מסוימת כאשר אין להם מנעול מתאים כי הם פשוט לא התכוננו למצב הזה, או שהם פשוט לא רוצים להסתובב איתו.

כיצד פועל לוקר מטבעות?


תא אחסון זה יכול להיות שימושי לכל אחד והוא פשוט מאוד לשימוש. תא כזה יכול לפעול כיום גם באמצעות כרטיס אשראי אך רוב הלוקרים כיום פועלים על מטבעות כיוון שהמנגנון הזה פשוט יותר. תא אחסון כזה למעשה מאפשר לכם לאחסן מה שאתם רוצים בנפח התא, ולאחר סגירת התא אתם תוכלו לפתוח אותו רק כאשר תחדירו את המטבעות שמהווים את התשלום על משך האחסון. יש גם תאי אחסון אחרים שיכולים לדרוש מכם תשלום בהתחלה ואז אחרי פרק הזמן שעליו שילמתם, או שהם ייפתחו, או שהם ידרשו מכם תשלום נוסף.

תא אחסון כזה חייב להיות אמין


בגלל הרגישות של תא אחסון זה, הוא חייב להיות אמין במלוא מובן המילה. כל תקלה בו יכולה לתקוע את הלקוחות שמשתמשים בו כאשר לוקרים הללו נפוצים במקומות שונים כמו פארקים או נמלי תעופה. תא אחסון כזה חייב לקלוט את המטבעות שמוחדרים אליו ולא ליצור בעיה ללקוח שלא תמיד יזכה לשירות טכני מיידי. כמו כן, תא אחסון כזה צריך להיות ברור ופשוט לשימוש כדי שיהיה אפקטיבי. חשוב לזכור כי ההעדפה של רוב האנשים היא לסמוך על המנעול שלהם ורבים מהם חוששים להשתמש בתאי אחסון מהסוג הזה ולכן בית העסק או המוסד שבוחר אותם חייבים לבחור אותם בקפידה.


היכן אפשר למצוא לוקרים כאלו?


את לוקר המטבעות אפשר למצוא במגוון רחב של מקומות. את תא האחסון הגאוני הזה אפשר לראות בעיקר בנמלי תעופה כאשר שם יהיו תאי אחסון גדולים מאוד שיהיו אפילו מספיק גדולים כדי לאחסן מזוודה שלמה. יש מצבים רבים בהם אנשים צריכים לחכות עם המזוודה זמן רב עד המשך הטיסה שלהם, כאשר יש להם טיסת ביניים, וזה למעשה פותר את הבעיה. גם בלונה פארקים ובפארקי מים יש לוקרים כאלו שיכולים להיות פתרון נהדר לציבור הלקוחות, שרוצים לשמור על התיקים שלהם, על הטלפונים הניידים שלהם, על הארנקים שלהם וכן הלאה.

כיצד משלמים על הלוקרים הללו?


רוב האנשים בטוחים שתאי אחסון מסוג זה מותקנים בעלות ולאחר מכן השימוש כולו שייך למקום שהתקין אותם. עם זאת, דווקא לוקרים אלו ממש לא פועלים בשיטה כזו, כמו לוקרים של חדר כושר או בריכות, אלא יותר כמו מכונות השתייה שיש בנמלי תעופה או מתקני השעשועים שיש בקניונים. לעתים ההתקנה תהיה בעלות סמלית או לגמרי בחינם אך אחוז מסוים מההכנסות מהשימוש בלוקר יעבור לחברה שהתקינה.

הפוסט פורסם ראשון במדיום מנל מגבות נקיות לישראל בע"מ בתאריך 23.05.19
https://medium.com/@maanaly1/%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%9C%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-ecff4f1c867

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

התאמת לוקר לצרכי העסק

הכנות לסטודנטים לשבוע הראשון לתואר